Lilypie 15 - 80 day cycle PicLilypie 15 - 80 day cycle Ticker

16 Kasım 2007 Cuma

BİRİCİĞİMMM

Daha dün gibiydi…

Doğduğun günü hatırlıyorum; doğumhanede şaşkınlık içinde sana bakarak ağladığımı.

Bak ne çabuk geçti zaman koca kız oldun, 2,5 yaşına geldin. Doğduğun an gözlerimin önünde… O kadar ufaktın ki, kucağıma almaya korktum bir yerini incitirim diye.

Ama bak günler o kadar hızlı geçti ki, yürüyorsun bile. Önceleri sesler çıkartmaya başladın, aguların en sevdiğim melodi oldu. Sonraları çığlıkların başladı, çığlıkların en sevdiğim sesleniş oldu. Daha sonra dişlerin çıktı; dişlerine bakmak, onları saymak en zevkli işim oldu.

Bir gün aniden emekledin, şimdi yürüyorsun. Ben de seninle emekledim, seninle apaladım. Yeniden öğrendim yürümeyi seninle. Bakışlarınla içimi okudun çoğu zaman; hele o sımsıkı sarılışın… Eritti bitirdi beni.

En büyük zaafımsın; hani elimde olsa dünyanın tüm güzelliklerini sererim önüne; çirkinliklere ise set olurum… Hani sana gelen bana gelsin, Allah ömrümü sana versin.

Her gün çok farklı seninle; her gün büyüyorsun, gelişiyorsun, öğreniyorsun. Zaman farklı akmaya başladı senden sonra, saniyeler daha değerli benim için, çünkü seninle dolu. Seni o kadar çok seviyorum ki canım kızım, karşılıksız bir sevgi bu, beklentisiz.

Sen hep gül anneciğim; arada ağla ama, ağlamaların mutluluktan olsun. Engebeli yollarda düştüğünde kalkmanı, daha hızlı ve daha hırslı adımlarla kaldığın yerden devam etmeni istiyorum. Bir anne, çocuğu için hangi iyi dilekleri temenni ederse, hepsi olsun hayatında bebeğim.

Son olarak anneciğim iyi varsın, iyi ki hayatımdasın. SENİ ÇOK SEVİYORUZZZZZ

Hiç yorum yok: