Lilypie 15 - 80 day cycle PicLilypie 15 - 80 day cycle Ticker

16 Kasım 2007 Cuma

BALBÖCEĞİM

"Balböceğim”

Dilimde bir melodi. “Balböceği, Balböceği, annesinin Birtanesii. Benim Tatlı Miniğim…”

Cennet Kokulum..

Bekliyordum uzaklarda öyle tatlı bir heyecanla seni… Ama bilmiyordum bu kadar, doğuşunla yüreğimi saracağını, bu depderin, sımsıcacık sevgini…

Öylesine bir heyecanla sımsıkı sarmaladın ki anneciğinin yüreğini. Seni çok seviyorum Meleğim, kaynıyorsun içimde. Pırıl pırıl tomurcuklandırıyorsun gözlerimi.

Seni donatıp da bu dünyaya tomurcuklandıran O güzel Yaradan'ıma, Sevgini yüreğimde yakan Gerçek Yârime sonsuz nihayetsiz hamdolsun. Sükürler olsun Onun kelimelerince…

Göndermiş seni yuvana, ışıltılar yakıp gözlerinde. Biliyor musun? Sen, cennet ferahlığınla geldin, dağlayan acıların üzerine...

Benim biricik Miniğim. Yansımalarını hayalime ulaştıran resmine bakıyorum. Bakıyorum, bakıyorum ama bir turlu doyamıyorum. O pırıl pırıl akıl ve bilinç akıtan depderin ve kocaman parçalara. Gözlerine kanamıyorum.

Bir şeylerin farkındasın daha şimdiden. Farkındayım. Sen o bebek teninde bile daha şimdiden çok farklısın.
Annen seni hissediyor Balböceğim... İnan hissediyor.

Hiç yorum yok: